H&Mil on hea meel teatada, et esimesed KENZO x H&M kampaaniakaadrid on nüüd avalikud.

Pildimaterjali autoriks on legendaarne moe- ja muusikafotograaf Jean-Paul Goude ning modellideks Chance The Rapper, Iman ja Suboi. Kampaania staarideks ja saadikuteks valiti seitse moe, muusika, kunsti ning aktivismi kaudu globaalselt tuntuks saanud persooni.

Goude kasutas kollektsiooni rikkalikkuse ning karakteri väljendamiseks oma tuntud käekirja ja tehnikat, mis seisneb pildimaterjali käsitööna lõikumises ning taas kokkuliitmises. Esimesi kampaaniapilte saadavad kolm Rootsi režisööri Max Vitali loodud filmi, milles intervjueeritakse Chance’i, Imani ja Suboid.

Kogu KENZO x H&M kampaania esmaesitlus on 17. oktoobril. Siis saab näha kogu saadikute seltskonda, kelle hulka kuuluvad lisaks eelmainitutele ka Rosario Dawson, Ryuichi Sakamoto, Chloë Sevigny ja Xiuhtezcatl Martinez.

KENZO x H&M kollektsioon jõuab ligi 250 H&Mi kauplusesse (Eestis Tallinna Postimaja kauplusesse) ning e-poodi 3. novembril.

H&M Hennes & Mauritz AB (publ) rajati 1947. aastal Rootsis ning on noteeritud NASDAQ Stockholmi börsil. H&Mi äriidee on pakkuda moodi ja kvaliteeti parima hinnaga keskkonnasäästlikul viisil. Lisaks H&Mile kuuluvad gruppi veel kaubamärgid & Other Stories, Cheap Monday, COS, Monki, Weekday ning ka H&M Home. H&M Groupil on frantsiisiturge kaasates üle 4100 poe 62 turul. Rohkem infot leiad nende kodulehelt.