Igal kevadel ja igal sügisel saabuvad uued trendid ja näib, et kõik kauplused on trendivärvidest siis pungil. Enamus inimesi, kes püüavad nende värvide seast enda jaoks midagi kantavat leida, hoopis eksivad nende sisse ära. Pean ütlema, et see on ühtviisi olnud täpselt nii niikaua kui ma mäletan ning tundub, et nii jääb see kestma igavesti. Seepärast peame vabanema trendilummusest ja hakkama otsima värve uuel moel. Loomulikult ei soovi meist keegi vanamoeline  välja näha, aga kellel on piisavalt palju aega ja raha, et pidevalt uusi asju kokku osta, isegi kui šoppamine ongi meie jaoks meeldiv hobi?!

Nipp seisneb siin selles: leia üles oma parim värviomadus ja vaata kuidas seda kombineerida uusimate trendidega. Võta uutest trendivärvidest näiteks paar kingi, ehted või käekott ja kanna neid koos enda nahaalatoonile sobivate värvidega. Mäletad, Sinu nahaalatoon võib olla kas soe, külm, pehme, kirgas, sügav või hele! Isegi kui Sulle tundub, et muid riideid kauplustes peale trendivärvide nagu polegi olen veendunud, et suudad alati leida midagi oma parimate värvide seast. Ma tean seda, sest olen aastaid teinud koostööd  erinevate kaubamajade ja rõivaosakondadega. Muuhulgas palkas Stockmanni Helsingi kaubamaja mind sügiseti ja kevadeti klientidele appi, et aidata nii meestel, kui naistel valida enda jaoks parimates värvitoonides rõivaid. Pean tunnistama,  et mitte kunagi ei lahkunud mitte keegi õnnetuna ega uue rõivaesemeta.

Meil kõigil on heast väljanägemisest oma arvamus. Sul on vabadus valida, seega vali parim!

Näiteid sellest, kuidas trendivärvides hea välja näha, saad lugeda minu raamatust “Värvivapustus”, peatükis “Mida trendidest võtta?” Raamat on saadaval Rahva Raamatu kauplustes üle Eesti!

Share this...
Share on Facebook
Share on Google+
Tweet about this on Twitter
Share on LinkedIn
Raija Lydecken

on üks esimesi konsultante Euroopas ja Color Me Beautiful ettevõttes. Ta ehitas üles toimiva haru Põhjamaades ja oli selle juht Soomes aastatel 1985 – 1995. Ta on väga hea mentor, õpetaja ning ekspert värvianalüüsi valdkonnas ja väga edukas ettevõtja moe– ja iluvaldkonnas. Ta teab, kuidas ehitada üles õnnestunud ettevõte ja on võimeline treenima teisi sedasama tegema.