Briti artist M.I.A kutsub üles rohkem taaskasutama ning koostöös H&M-iga ootab tuleval nädalal vanu riideid poodi tooma.

M.I.A on üks H&Mi taaskasutust propageeriva algatuse World Recycle Weeki (maailma taaskasutusnädala – toim) juhtfiguure. Temaga koostöös on valminud video, mis inspireerib kliente oma vanu ning seisma jäänud rõivaid ringlusesse saatma. M.I.A isiklik stiil, kirg jätkusuutlikkuse ning keskkonnateemade vastu teeb temast sotsiaalse närviga teadliku tarbija kehastuse.

Taaskasutusnädala kampaaniaperioodil (18.−24. aprillil) on H&Mi eesmärgiks koguda klientidelt üle kogu maailma 1000 tonni vanu tekstiile. Aktsioon toimub üle 3600 kaupluses. Algatus on osa H&Mi soovist sulgeda moe väärtusahel, taaskasutades seisma jäänud rõivaid uue tekstiilikiu tootmiseks, mida omakorda kasutada uute esemete valmistamiseks. H&Mi rõivaste kogumise aktsioon sai alguse juba 2013. aastal.

Teadlikkuse tõstmiseks kirjutas M.I.A eksklusiivselt H&Mi ning taaskasutusnädala kampaania tarbeks loo ,,Rewear it”. H&M tegi tihedat koostööd ka koreograaf Aaron Sillisiga, kes tõlgendas M.I.A loo sõnumi tantsusammudeks, mida videos näha on.

,,Taaskasutusnädala põhieesmärgiks on pöörata tähelepanu rahvusvahelisele liikumisele ning olulistele keskkonnateemadele nagu näiteks prügimäed,” tõdeb M.I.A.

Koostöö tulemusena valmis video, milles M.I.A esineb koos eklektilise seltskonnaga, kelle hulka kuuluvad arvamusliidrid ning inspireerivad inimesed üle kogu maailma: tugeva isikliku stiili ning suhtumisega muusikud, tantsijad, koomikud ning inimesed, kelle kireks on keskkonna- ning sotsiaalse jätkusuutlikkuse teemad. Videos saavad nad kokku ning tantsivad, et rõhutada rõivaste kogumise ja taaskasutamise olulisust.

Tegemist on ühe mahukaima keskkonnaalase projektiga, mille H&M ette on võtnud.

Liitu koos M.I.A.-ga ülemaailmse moeliikumisega, mis aitab meie planeeti!