Valides oma teed või tulevast ametit ei ole oluline, et esimesel korral täppi paned. Oluline on jõuda enesega tasakaalu ja tunda naudingut oma tegevusest. Naudingu protsessi on ettevõtjal võimalik ette ennustada ja paberil läbi mängida. Äriplaani ei maksa alahinnata või võtta kui tüütut kohustust. Kirjutad sa seda endale või pangale, saad igal juhul paberil läbi mängida ettevõtmise käekäigu ja tuleviku.

Tunnen, et hakkan oma sõnu ja teemat kordama kui kirjutan enese leidmisest ja oma ettevõtmisest kui lemmiktegevusest. Sellepärast võtan täna suuna oma moeettevõtte tulevikku. Äriplaani kirjutades, pead sa igat sammu prognoosima ja välja tooma oma eesmärgid. Alguses tundub see arusaamatu, sest kust mina tean, kuidas mul minema hakkab või, kes minu tooteid ostavad?  Küsimuse esimesele poolele vastamiseks hakkasin lihtsalt oma unistusi kirja panema. Sest kui prognoosida siis ikka kõrgelt ja milleks üldse midagi ette võtta, kui sa ise ka ei tea kuhu see jõuab. Kui ettevõte ei jõua soovitud punkti 5. või 10. aasta pärast, siis ei saa ennast läbikukkunuks pidada vaid võtta välja äriplaan, vaadata otsa oma kirja pandud prognoosidele ja küsida endalt, miks ma eesmärkideni ei jõua? Mida ma saaksin teha paremini? Ja kunagi pole hilja alustada uuesti või teha paremini.

Moevabriku huvikool on tegutsenud vaid paar nädalat, kuid juba on rõõm tõdeda, et saan oma ettevõtmisega pakkuda õpilastele huvitavat  ja loovat tegevust. Kõikidest huvikooli õpilastest ei pea saama disainerid, moefotograafid või rätsepad aga kui nad saavad läbi proovida tegevused ,millega võiksid tulevikus ennast siduda, olen juba oma ühe eesmärkidest huvikooli asutamisega saavutanud.

Enda tegevuse suhtes võiks ettevõtjal olla kõrgendatud kriitika. Teenuse või toote pakkumisega võtad sa vastutuse. Klient, kellele sa oma toodet või teenust  pakud näeb seda kui komplimenti või solvangut. Kui toode või teenus on hea ja kvaliteetne siis klient hea meelega ostab ja tarbib seda, uuesti ja uuesti. Kui sa aga oled teinud mööndusi tootes või teenuses ja pole päris lõpuni välja mõelnud kellele, mida ja kuidas sa müüd, siis klient tunnetab selle kohe ära või veel halvemal juhul ta üldse ei märka sind. Ma väga hindan teiste poolt saadud konstruktiivset kriitikat ja panen kõrvataha oma klientide tagasiside.

Tagasisidet ammutades tuleks jääda oma põhitõdede juurde ja selekteerida kriitikast oluline. Tuulelipu efekti, kus sa pendeldad klientide arvamuse vahel saab vältida hoides rõhku oma eesmärkidel ja põhiväärtustel. Hoian oma äriplaani, kui pühakirja lauasahtlis ja aeg ajalt heidan sinna pilgu. Hästi ettemõeldud ja läbikirjutatud äriplaan on nagu stsenaarium filmile, mida sa looma hakkad. Ma ei saa Moevabriku kogemuse põhjal veel midagi paikapanevat väita aga nii räägivad targemad ja kogenumad ettevõtjad, kes ka on kunagi olnud oma teekonna alguse