Uue põlvkonna tarbijad

 

Jaemüügi ettevõtete jaoks on nad unistuste kliendid, luksuskaupade brändidele salajased relvad. Nende vahe millenniumilastega on see, et nad väärtustavad asjade asemel elamusi, pigem säästavad kui šoppavad kiirmoodi ja tunnevad külgetõmmet brändide suunas mis promovad mitmekülgsust, soo-neutraalsust, ja üle kõige autentset visiooni. Vanad reeglid nagu staatuse sümbolid ja massitrendid näivad neile võltsid. Reklaamikampaaniates eelistab uus põlvkond ehk Z generatsioon tuntud ja kuulsate nägude asemel näha iseennast. Nende ilustandardid erinevad eelnevate põlvkondade omast. Vastupidiselt piitspeenikestele eeskujudele otsivad nad elektilisust ning ebaharilikke mõjutajaid.

Maailmas, mis on nii üleküllastatud fotošopist ja XXS suurusest, näevad noored olukorrale väga lihtsat lahendust, öledes: „Rakendage rõivaste reklaamimisel igas suurusnumbris inimesi ja ärge pange kurvikaid tüdrukuid ainult pesusse. Me saame aru, kui need püksid meile jalga ei mahu, ning sellest kui te ei suuda näidata, et ka ümarate vormidega tüdrukud näevad head välja. Aga uskuge, me oleme sama kaunid nagu kõik teisedki!”

Meile meeldib rääkida uuest põlvkonnast ja sellest, milline mõju neil on tuleviku moetööstusele. Kui soovid saavutada tööandjana atraktiivset kuvandit noorte seas või tahad oma toodete/teeustega jõuda Z generatsioonini, siis võta meiega ühendust. YU Fashion Media platvormi külastab ühes kvartalis rohkem, kui 60 000 uue põlvkonna trendiloojat ja moemaani! 

 

 

Soovid meediakaarti? Kirjuta meie e-posti aadressile: reklaam@yu.ee

Share this...
Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn