Uues H&Mi kampaanias „Modern Essentials selected by David Beckham” (David Beckhami valitud moodsad esmatarbekaubad – toim) kohtuvad taas üks maailma suurimaid ikoone David Beckham ja globaalne komöödiatäht Kevin Hart.

Reklaam kujutab endast roadtrip’i, kus jätkatakse meeste esimeses ühises reklaamis alguse saanud lugu, milles Kevin valmistus kehastama Davidit eluloofilmis. Uues kampaaniaklipis kannavad David ja Kevin identseid rõivaid 2016. aasta sügistalvisest kollektsioonist ning Kevin valmistub seekord mängima peaosa muusikalis „I, Beckham: The Musical”. Täispikk reklaam avaldatakse hm.com veebilehel 26. septembril, kollektsioon saabub müügile 29. septembril.

btslocationmodernessentials_2_s

„Mulle meeldis esimene H&Mi kampaania filmimine Keviniga nii väga, et me lihtsalt pidime sellele järje tegema. Sel korral keerasime loole veelgi vinti juurde. Loodan, et see meeldib kõigile, sest meie kahtlemata nautisime selle filmimist,” ütleb David Beckham.

„See oli taas suurepärane võimalus näidata maailmale seda, mida kõik tegelikult juba teavad – et tõeline David Beckhami stiiliinspiratsioon olen mina. Ta kopeerib kõike minu pealt,” teatab Kevin Hart.

H&Mi kampaania, Hart ja Beckham

Uues kampaanias näeme Davidit ja Kevinit teel Los Angelesest Las Vegasesse, kus nad peavad väidetavalt kohtuma uue Vegase muusikali rahastajatega. Reisi kestel elab Kevin Davidi rolli aina äärmuslikumalt sisse. Reklaamis kannavad David ja Kevin kollektsiooni kaht peamist rõivaeset: lendurijopet sviitriga ja triibulist kampsunit.

„David ja Kevin näevad kampaaniaklipis väga head välja. „Modern Essentials” on meestekollektsioon, mis tagab suurepärase välimuse, kus iganes parasjagu ollakse. Lendurijope ja triibuline kampsun täiendavad meeste garderoobe üle kogu maailma,” ütleb H&Mi meesterõivaste peadisainer Andreas Löwenstam.

Kampaania režissöör oli seegi kord Fredrik Bond, kes vastutas ka kahe eelmise Davidi H&Mi reklaami eest. Klipp filmiti LA lähedal mais – siis jagas David võtteplatsil tehtud pilti ka Instagramis, et teatada oma uuest kampaaniast. Pilte näeb siit.