Talv on käesoleva aastal Eestis korralikult kanda kinnitanud ning krõbedad kraadid pole meid puutumata jätnud. Seejuures vajab nahk erilist hoolt, sest külmakraadid õues ning rohke kütmine soodustavad naha kuivamist. Kuiv ja kare nahk on aga vastuvõtlikum kahjulikele teguritele. Seepärast on talvel oluline kasutada tavapärasest enam toitvaid ja niisutavaid nahahooldustooteid.

Kõik, kes soovivad Nurme tooteid proovida, saavad kasuta e-poes WWW.NURME.EU sooduskoodi “yumedia“, mis muudab kõikide tavahinnaga tooted -15% soodsamaks.

Minu talvises nahahooldusrutiinis on omal kohal Nurme Looduskosmeetika tooted. Sel brändil on hea valik kreeme, losjoone, kehakoorijaid ja muid tooteid, et pakkuda nahale rohkelt niisutust ning teha enda eest hoolitsemine nauditavaks tegevuseks. Tooteid pole testitud loomade peal. Lisaks sisaldavad need vaid nahasõbralikke ja looduslikke koostisosi.

Lisaks kodumaistele taimedele on toodetes ka väärtuslikud taimeõlid, mis aitavad nahal ja juustel karmi talve üle elada. Nurme toodetes sisalduvad koostisosad toetavad naha loomulikke kaitsefunktsioone ning naha uuenemist, andes sellele vajalikud vitamiinid, mineraalid ja antioksüdandid.

Ilus ja terve nii seest kui väljast

Nurme koostisosade seas ei leidu parabeene, mineraalõlisid ja muid ohtlikke ühendeid, mis on teadlastelt ning teadlikelt tarbijatelt palju kriitikat saanud.

Võrdväärselt sellega, mida sisse sööme, võiksime arvestada ka, mida enda naha peale määrimiseks kasutame. Nurme kosmeetika puhul võin kindel olla, et nende tooteid saab usaldada. Nii nagu kasutan supertoidusegusid smuuti sees, leiavad samad komponendid koha ka minu kosmeetikumides.

Supertoidud Nurme kosmeetikas on avokaadoõli, marjaseemneõlid, kanepiseemneõli või eeterlikud õlid, erinevad ekstraktid, mis toimivad antioksüdantidena, glütseroolid ja erinevad taimerasvad ning vahad.

Loodussõbralikud ja väga mugavad pakendid

Nurme meeskonna tegevuse eesmärk on pidevalt otsida loodustsäästvaid lahendusi. Nurme enda kodulehelt võib lugeda, et armastades zero-waste elustiili, on nii mõnedki nende tooted pakendivabad. Samuti nende pakendid on 100% taaskasutatavast plastikust.

Hea võimalus on ka kasutada tühjaks saanud pakendeid majapidamises. Näiteks juuksekummide, maitseainete, pliiatsite hoiustamiseks. Kleepsud saab pakenditelt kerge vaevaga eemaldada ning miks mitte vastavalt enda maitsele uuesti üle disainida.

Pudelite, potsikute ja muude pakendite disain on läbimõeldud ja tõeliselt mugav kasutada.

….ja need lõhnad

Ihupiim, kehakreem ja kätekreem lõhnavad kõik ühtviisi hästi ning on mõnusa konsistentsiga. Apelsini eeterlik õli ergutab meeli ning annab energiat, jättes naha vastupandamatult hästi lõhnavaks. Vitamiinirikkas astelpajuõlis peituvad kasulikud toimeained aitavad kaasa naharakkude uuenemisele, tagades pehme, särava ja noorusliku naha. Need kaks vilja moodustavad tasakaalustatud lõhnakombinatsiooni. Pole kübetki midagi kunstlikku tunda – nahale jääb lõhn, mis on mõnusalt naturaalne.

Võib arvata, et eeterlike õlide väärtus seisneb üksnes lõhnas. See pole aga päris tõsi, need ained kujutavad võimsat vahendit, mille abil saame kaasa aidata tervenemisele nii seest kui väljast. Nurme eeterlikud õlid on erineva mõjuga, näiteks ilangilang rahustab närvisüsteemi, lavendel annab hea une, must pipar leevendab lihaspingeid ja nii edasi.

Iluteemanti eriauhind 2020

Siidine ja rikkalik ihupiim muudab naha mõnusalt siledaks, jätmata kleepuvat tunnet. See toode meeldis ajakirja Iluguru toimetusele nii väga, et sai 2020. aastal Iluteemanti võistlusel eriauhinna. Ümmarguses potsikus olev kehakreem meenutab välimuselt natuke mõnda kreemist magustoitu, on kerge koostisega ja imendub kiiresti naha sisse.

Kätekreemi puhul torkab silma kasutusmugavus – silindriline pudel ei võta palju ruumi, sobides hästi nii vannituppa, käekotti kui ka autosse. Pumbaga kreemipudelisse ei pääse õhk sisse ning kreem säilib selles kauem. Ühtlasi võimaldab selline pudel väga mugavalt kreemi kogust doseerida. Samuti aitab uudne pakend toote täielikult lõpuni ära tarvitada nii, et ükski tilk kaduma ei lähe.

Magustoit nahale

Suhkruga kehakoorija lõhnab nii isuäratavalt ja magusalt, et võiks esmajoones arvata, et tegu on apelsinimarmelaadiga. Toode jätab koostises olevate õlide tõttu naha siidiseks. Suhkur on väga heade koorivate omadustega, ärritamata seejuures nahka, mistõttu sobib koorija kõikidel nahatüüpidel kasutamiseks.

 

Kõige olulisem ilutoode käreda pakasega

Kaitsev E-vitamiiniga huulepalsam on praegusel ajal äärmiselt vajalik võiks öelda, et minu jaoks kõige olulisem ilutoode talvel, sest huuled kipuvad kergesti kuivaks minema ja lõhenema. Huulepalsami kaitsvad ja niisutavad omadused püsivad pikalt, mistõttu on huuled tükk aega pehmed ja puudub vajadus toodet ülemäära tihti kasutada. Toode kaitseb nii külma, tuule kui ka päikes eest, olles asendamatu aasta ringi.

Sarnased väärtused

Hea ja turvaline on kasutada kodumaiseid tooteid, teades kes ja mis on tootmise taga. Nurme sai pisut rohkem kui kümme aastat tagasi alguse koduköögist, kus ettevõtte kaasasutaja Marit Tiits seebitegemist alustas. Esimesteks katsetajateks olid tema enda sõbrad ja tuttavad, kes kiitsid tooteid taevani. Nii sai Marit julgust, et pakkuda tooteid ka laiemale ringile. Tänaseks on Nurmes tööl 20 inimest, kes kõik jagavad ettevõtte missiooni – meie südameasjaks on pakkuda kogu perele mõeldud puhast looduskosmeetikat, mis pakub holistilist kogemust – oleks üheaegselt nii efektiivne, lõõgastav kui ka aromaatne. Nurme lubaduseks on olla 100% julmusevaba, tõeliselt looduslik, säilitada lihtsus ning olla vastutustundlik looduse suhtes.

Lisaks näo- ja kehahooldustoodetele pakub Nurme ka laia valikut tooteid juustele ning samuti on õrn tootesari loodud beebidele ning ka meestele. Tutvu Nurme tootevalikuga siin ning jälgi nende tegemisi Facebookis ning Instagramis: @nurmecosmetics.

Kõik, kes soovivad Nurme tooteid proovida, saavad kasuta e-poes WWW.NURME.EU sooduskoodi “yumedia“, mis muudab kõikide tavahinnaga tooted -15% soodsamaks.
Lugu on avaldatud YU sisuturundusplatvormi kaudu, kus noored saavad luua oma lemmikbrändidele põnevat sisu, kas tekstide, fotode või video näol. Lugu, mis pakub lugejale väärtust, samal ajal teenides ka tellija turunduslikke eesmärke.