Suuri summasid kulutamata on tõepoolest võimalik suurepärane välja näha. Tegelikult pole siin tegemist mitte mingi raketiteadusega. Saladus seisneb selles, et kõigepealt tuleb välja selgitada oma isiklik värvikood. Järgmise sammuna on tarvis valida sellest paletist kolm meeldivat värvi. Supertulemuse saavutadki pelgalt nende kolme valitud värvi abil. Ütleme näiteks, et sa näed kõige parem välja pehmetes värvides. Siis valigi 3 värvi pehmest värvipaletist. Kui sa eelistad soojasid värve külmade asemel ning tumedaid värve heledate asemel, siis võid valida oliivirohelise, kaamelivärvi ja lilla. Seega paneme kokku sinu näidisgarderoobi alljärgnevalt:

Oliiviroheline: sviiter, teksad, sokid, seelik, kingad, mantel, kleit

Lilla: sviiter, teksad, sokid, seelik, kingad, mantel, kleit

Kaamelivärv: sviiter, teksad, sokid, seelik, kingad, mantel, kleit

Kui sa oled teinud esmase valiku nende riiete seast, siis on väga lihtne sinna midagi juurde lisada, sest sa juba tead, et kõik ülal kirjeldatud esemed sobivad omavahel kenasti kokku. Võid juurde valida näiteks tumepruunid kingad, sest need harmoneeruvad alati kõigega ning sobitada oma riietuse juurde käekotte ja teisi aksessuaare nende kolme värvi seast. Lisa eelnimetatud valikusse ka enda parim valge ja oled saavutanud väga šiki tulemuse!

Sellel pildil kannavad kõik naised oma õigeid värve. Nad võivad igal ajali lisada riietuse juurde erinevaid värve oma isiklikust värvipaletist.

Sellel pildil kannavad kõik naised oma õigeid värve. Nad võivad igal ajal oma riietuse juurde lisada erinevaid värve oma isiklikust värvipaletist.

Kui soovid rohkem teada kuidas igapäevaselt hea välja näha, muuta poodlemine stressivabaks ja säästa seejuures aega ning raha, siis soovitan sul lugeda minu raamatut “Värvivapustus”. Leiad siit oma isikliku värvikaardi, mida koheselt enda jaoks kasutama saad hakata!

Raamat on saadaval Rahva Raamatu kauplustes üle Eesti. Samuti saad selle tellida endale mugavasti koju SIIT.

Kui oled ettevõtja või tegeled avaliku esinemisega, siis tutvu ka koolitusega “Eduvärvid ärimaailmas” .